Novecojis!
Galvenie pienākumi:
- Organizēt un nodrošināt pašvaldības darbu atbilstoši LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un domes lēmumiem;
- Organizēt un kontrolēt valsts pārvaldes institūciju un domes noteikto uzdevumu izpildi;
- Nodrošināt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un gada publiskā pārskata sagatavošanu;
- Vadīt pašvaldības administrācijas darbu, tas ir projektu koordinēšanu, personāla piesaisti un attīstību, tehnoloģiju izmantošanu, finanšu vadību, dokumentu vadību un ar iedzīvotāju interesēm saistīto jautājumu risināšanu;
- Domes noteiktajā kārtībā rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, administrēt saimnieciskus darījumus ar juridiskajām un fiziskajām personām;
- Kontrolēt un sniegt domei priekšlikumus par pašvaldības kapitālsabiedrību darbu.
Vērtējamās prasības pretendentam:
- Izglītība;
- Pieredze vadītāja amatā;
- Pieredze pašvaldības darbā;
- Latviešu valodas prasmes;
- Svešvalodas prasmes;
- Papildus apmācības, kvalifikācijas;
- Rekomendācijas;
- B kategorijas auto vadītāja apliecība.
CV un motivācijas vēstuli var iesniegt:
- pa e-pastu: vakances@dundaga.lv;
- personīgi vai sūtot pa pastu Pils ielā 5–1, Dundagā, Dundagas pagastā, Dundagas novadā, LV-3270.
Ziņas par darba vietu:
- darba laiks — 40 stundas nedēļā;
- darba līgums — uz nenoteiktu laiku ar pārbaudes laiku.
Pieteikšanās termiņš 21.03.2018.
Piezīme: atbilstošākie pretendenti divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju.