Dundagas novada pašvaldība aicina darbā pašvaldības izpilddirektoru


Novecojis!

Galvenie pienākumi:

  • Organizēt un nodrošināt pašvaldības darbu atbilstoši LR spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un domes lēmumiem;
  • Organizēt un kontrolēt valsts pārvaldes institūciju un domes noteikto uzdevumu izpildi;
  • Nodrošināt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un gada publiskā pārskata sagatavošanu;
  • Vadīt pašvaldības administrācijas darbu, tas ir projektu koordinēšanu, personāla piesaisti un attīstību, tehnoloģiju izmantošanu, finanšu vadību, dokumentu vadību un ar iedzīvotāju interesēm saistīto jautājumu risināšanu;
  • Domes noteiktajā kārtībā rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, administrēt saimnieciskus darījumus ar juridiskajām un fiziskajām personām;
  • Kontrolēt un sniegt domei priekšlikumus par pašvaldības kapitālsabiedrību darbu.

Vērtējamās prasības pretendentam:

  • Izglītība;
  • Pieredze vadītāja amatā;
  • Pieredze pašvaldības darbā;
  • Latviešu valodas prasmes;
  • Svešvalodas prasmes;
  • Papildus apmācības, kvalifikācijas;
  • Rekomendācijas;
  • B kategorijas auto vadītāja apliecība.

CV un motivācijas vēstuli var iesniegt:

  • pa e-pastu: vakances@dundaga.lv;
  • personīgi vai sūtot pa pastu  Pils ielā 5–1, Dundagā, Dundagas pagastā, Dundagas novadā, LV-3270.

Ziņas par darba vietu:

  • darba laiks — 40 stundas nedēļā;
  • darba līgums — uz nenoteiktu laiku ar pārbaudes laiku.

Pieteikšanās termiņš 21.03.2018.

Piezīme: atbilstošākie pretendenti divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām tiks aicināti uz darba interviju.

Komentēt nav lemts