3 iemesli kāpēc SEO ir atslēga, lai attīstītu biznesu reģionā.

2017. gadā cilvēki Google bija meklējuši informāciju vairāk nekā triljonu reižu. Pateicoties šīs meklētājprogrammas popularitātei un tās striktajam algoritmam, Google ir milzīga ietekme pār to, ko cilvēki redz savos meklēšanas rezultātos. Turklāt, ja tas ir svarīgi lielajiem uzņēmumiem, tad nelielajām firmām reģionos, tam jāpievērš uzmanība vēl jo vairāk.

Pētījumi liecina, ka 64% interneta lietotāju meklē informāciju par precēm un pakalpojumiem viņu reģionā. Pēc tam viņi, iespējams, dodas uz konkrēto veikalu, tirdzniecības centru, sporta zāli, klubu, kafejnīcu vai auto servisu, par kuru atraduši vēlamo informāciju Google. Ja Tev ir uzņēmums, kuru vēlies attīstīt reģiona ietvaros, neatkarīgi, vai tā ir Kolka, Dundaga, vai Roja, Tavs labākais draugs būs SEO optimizācija jeb meklētājprogrammas optimizācija. (https://organicmarketing.lv/seo-pakalpojumi/)

 

  1. SEO darbojas Tavu klientu labā.

Tev noteikti rūp savi klienti, un Tu vēlies, lai viņu pieredze, iegādājoties Tava uzņēmuma preces vai pakalpojumus, būtu patīkama un atmiņā paliekoša. Mūsdienās patērētāja pieredze nesākas ar brīdi, kad viņš pārkāpj Tava veikala/servisa utt. slieksni, bet gan brīdī, kad viņš internetā meklē informāciju par precēm un pakalpojumiem, kurus Tu piedāvā. Un, protams, šeit lielākoties tiek izmantota Google.

Lai padarītu lietotāju pieredzi vērtīgu un atmiņā paliekošu, centies nodrošināt to, lai informāciju par Tevi varētu atrast ātri un ērti. Mūsdienās nevienam nepatīk, ja lieki jākavē laiks, meklējot informāciju. Tas ātri vien noved pie tā, ka cilvēki pievēršas vieglāk pieejamām alternatīvām. Ja Tev pieder neliels uzņēmums, Tu vēlēsies palīdzēt saviem klientiem atrast tieši viņiem piemērotu preci vai pakalpojumu, vai ne?

Lai arī dažkārt uzņēmēji uzskata, ka viņu mērķauditorija pazīst apkārtni un zina, kur atrodas konkrētais veikals, viņi rūgti maldās. Izrādās, ka 71% interneta lietotāju, kas meklē vietējos uzņēmumus, mēdz arī pārliecināties par to, kur tie atrodas, precizējot adresi. Tieši tāpēc Tev jāpārliecinās, ka pieejamā informācija internetā par uzņēmumu, ir patiesa, pieejama un atbilstoša.

Google atvieglo patērētāju ikdienu, palīdzot viņiem atrast nepieciešamo informāciju, turklāt arvien biežāk cilvēki sāk izmantot meklētājprogrammas viedtālruņos. Un attiecīgi viņi meklē ne tikai uzņēmumus, kas piedāvā vajadzīgās preces vai pakalpojumus, bet arī atrašanās vietas, darba laiku un norādes, kā uz konkrēto vietu nokļūt.

2. Meklētājprogrammas sniedz iespēju bez maksas popularizēt savu biznesu reģionā.

Veicot meklētājprogrammas optimizāciju, cilvēki vieglāk varēs atrast Tavas preces un produktus, veicot meklēšanu, piemēram, Google. Lai to panāktu, vajadzētu sākt ar Tavam biznesam atbilstošu atslēgas vārdu meklēšanu. Lai arī to iespējams izdarīt bez maksas, Tev vajadzēs pielāgot savu stratēģiju tādā virzienā, kas palīdzētu atrast visatbilstošākos atslēgas vārdus un frāzes. Piemēram, ja Tu esi atvēris kafejnīcu vietā, kuru apmeklē daudz tūristu, izmēģini ne tikai vārdu “kafejnīca”, bet arī “ēstuve”, “bistro”, “restorāns”, “picērija” utt., pievienojot atrašanās vietu.

3. SEO pasargā Tevi no zaudējumiem.

Kā norāda Google pētījumi 78% gadījumu, kad persona meklē informāciju par kādu preci vai pakalpojumu, tas beidzas ar pirkuma veikšanu, vai nu tiešsaistē, vai veikalā, uz vietas. Taču, ja nerīkosies proaktīvi, būs grūti pārvērst apmeklētājus par pircējiem.

Pētījumi norāda arī uz to, ka uzņēmumi, kas izmanto SEO pakalpojumus, uzlabo savus rādītājus pat par 42%, kas attiecas tieši uz apmeklētāju pārvēršanu pircējos. Tieši tāpēc SEO ir labs un prātīgs solis, ja vēlies attīstīt savu biznesu reģionā, veicinot tā atpazīstamību un piesaistot jaunus klientus, darbības partnerus un investorus.

Komentēt nav lemts